Thursday, December 15, 2011

Late birthday photos

My table full of details
Me
Rute, Dulce and Marisa
Me and S.
Pedro and Pureza
Lisa and Mary
Nuno and Tânia
Surprises :)
Mystudio team hug
Nuno and everybody singing happy birthday
My unexpected birthday cake
My face says it all
Us with Miguel Galão
Dj Kwan working
babes
Me and Catarina


 Só posso agradecer à minha família, aos meus amigos (principalmente à Tânia que faz questão que todos os meus aniversários sejam memoráveis) e ao S. por fazerem parte da minha vida! 
 I just can say thanks to my family, to my friends (mainly to Tânia that make sure every birthday of mine are memorable) and to S. for being part of my life!

12 comments:

  1. Tu mereces isso e muito mais babe! Love U

    ReplyDelete
  2. Só boas fotografias! =)

    ReplyDelete
  3. Adoro! Estavas super gira, como sempre. adoro o vestido! Muitas felicidades para ti e para todos aqueles que estão no teu coração. beijinho Ana

    http://fashion-dose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. love the moustage pic- hope u had a great time <3

    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    have a visit

    ReplyDelete
  5. lovely people!

    would you like to follow each other

    palermostreetstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. São fotos estão um maximo e tu estavas lindissima.
    Parabéns querida.

    Beijinhos

    ReplyDelete
  7. adoro o vestido
    adoro as fotos
    como é que este blog me passou ao lado???
    :)

    ReplyDelete
  8. Really cool pictures, It seems you guys had a looot of fun :-)

    ReplyDelete
  9. muitos parabéns =)
    oh, eu também conheço a Marisa lol

    ReplyDelete